Installazione di congelatore in tunnel da 400 kg

Da u 22 di ferraghju di u 2022, a stallazione di u congelatore di tunnel di 400 kg / h persunalizata da a nostra cumpagnia per i clienti hè stata cumpletata.Cù i sforzi cumuni di i nostri ingegneri è installatori, i clienti sò assai soddisfatti di u nostru equipamentu.

INCHOI insiste à furnisce à i clienti un equipamentu d'alta qualità è costu-efficace è persunalizà e linee di produzzione per i clienti secondu i so bisogni di produzzione attuale.Fighjendu nantu à l'attrezzatura di congelazione rapida, pudemu currisponde à diverse attrezzature di trasfurmazioni alimentari per risponde à i bisogni di produzzione di i clienti, cum'è patatine fritte surgelate è cibi surgelati.

A nostra macchina di congelazione rapida adotta a tecnulugia avanzata di azzione rapida di u mondu sviluppata indipindentamente per furnisce i clienti a megliu soluzione di congelazione rapida.

L'alimentu surgelatu rapidamente conserva a qualità originale di l'alimentu à bassa temperatura, è à u stessu tempu hà e caratteristiche di sicurezza, salute, nutrizione, deliciousness, comodità è benefiziu, è hè assai elogiatu da i cunsumatori chì favurizanu un modu di vita efficiente è veloce in mudernu. sucità.

L'alimentazione subirà diversi cambiamenti durante u prucessu di congelazione, cum'è cambiamenti fisichi (volume, conductività termale, calore specificu, cambiamenti di cunsumu seccu, etc.) cambiamenti chimichi (denaturazione di prutezione, cambiamentu di culore, etc.) cambiamenti di tissuti cellulare è cambiamenti biologichi è microbiali. Aspetta.A caratteristica di l'alimentu surgelatu rapidamente hè di mantene u valore nutrizionale originale, u culore è l'aroma di l'alimentu à a più grande misura, l'almacenamiento in friddu rapidu hè di assicurà a massima reversibilità di i cambiamenti sopra citati in l'alimentu durante u prucessu di congelazione. .L'alimenti surgelati rapidamente anu i seguenti vantaghji:

1. Evite a furmazione di grandi cristalli di ghiaccio trà e cellule.

2. Reduce a separazione di l'acqua in i celi, è riduce a perdita di u zuccheru quandu si scongela

3. U tempu di cuncentrazione di soluti, tessuti alimentarii, coloidi è diversi cumpunenti in u tessulu cellulare per cuntattà l'altri hè significativamente scurciatu, è a dannusu di cuncentrazione hè ridutta à u minimu.

4. L'alimentu hè prestu prestu à a temperatura di l'attività di crescita microbiana, chì hè benefica per resiste à u crescita di i microorganismi è e so reazzioni biochimichi.

5. L'alimentu stà in u magazzinu friddu per un pocu tempu, chì hè favurevule à migliurà a rata di utilizazione è l'efficienza di a produzzione cuntinua di l'equipaggiu di refrigerazione.

installazione 1 installazione 2 stallazione 3 stallazione 4


Tempu di Postu: Feb-23-2022