2022 Cina (shangdong) Fiera di marca (Europa cintrali è orientali) - fiera culturale di Shangdong

INCHOI hà participatu à a China (Shandong) Brand Products Exhibition Central and Eastern Europe Exhibition è Shandong Wenhua Trade Fair tenuta in Budapest, Ungheria da u 15 à u 17 di ghjugnu di u 2022.
A mostra mostra principalmente prudutti CNC, apparecchi domestici è elettronica di cunsumu, prudutti di mobili intelligenti, machini agriculi, materiali di costruzione è hardware, pezzi di ricambio per auto è moto è altri prudutti.
À a mostra, avemu presentatu i prudutti principali di INCHOI à i clienti potenziali, è i clienti anu manifestatu un grande interessu in u nostru equipamentu di congelazione rapida è tecnulugia avanzata di congelazione rapida.Durante a mostra, avemu firmatu una lettera d'intenzione preliminare per a cooperazione cù parechji clienti potenziali.
INCHOI hà a tecnulugia di congelazione rapida avanzata in u mondu.U nostru cungelatore rapidu à unità unica di tunnel, u congelatore rapidu à unità unica in spirale, è u congelatore rapidu fluidizatu à unità unica sò largamente usati in diverse carni, verdura è frutti, interviste è altri alimenti.I nostri clienti sò in parechji paesi di u mondu, è tutti sprimenu un altu gradu di satisfaczione cù i nostri prudutti.
Pigliendu l'uppurtunità di sta mostra, i nostri prudutti sò stati assai prumuvuti in l'Europa di l'Est è a so popularità hè stata migliurata.Avemu da cumunicà i dettagli di u produttu in dettagliu cù i clienti chì firmanu una lettera d'intenzione per cooperà à a mostra in a tappa più tardi.Per rinfurzà ancu a popularità è a quota di mercatu di i prudutti di a nostra cumpagnia in u mercatu di l'Europa orientale.
A marca INCHOI hè impegnata à sviluppà tecnulugia avanzata di congelazione rapida è prudutti per serve l'industria di a fabricazione alimentaria.A nostra sucietà migliurà continuamente è ottimisimu e tecnulugia individuali di congelazione rapida è di congelazione rapida di riposu per assicurà chì i nostri prudutti ponu furnisce à i clienti un usu più ottimale.Esperienza è effettu di congelazione rapida.
Sta mostra hè finita cun successu.Avemu guadagnatu assai clienti interessati in a mostra.Ci hè una grande dumanda per l'equipaggiu di congelazione rapida in l'Europa Centrale è Orientale, chì hà purtatu assai benefici à a nostra cumpagnia.Grazie à l'urganizatori di a mostra per u so sustegnu forte.

sustegnu 1
sustegnu 2
sustegnu 3
sustegnu 4

Tempu di post: Jul-14-2022